Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sales Promotion and Advertising of a Specific Company Respecting the Reactions of Consumers
Trofimenková, Miriam ; Richter, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The bachelor thesis is focusing on the online marketing communication of the company Cyklospeciality s.r.o. The thesis is based on the information described in the theoretical part. The analytical part examines the issue of gender of consumers in the marketing communication of the selected company, which is followed by analysis of competition and questionnaire research. Based on the obtained results, changes are suggested to adjust the online communication mix.
Marketing Communication for the Company's Entry into the Foreign B2C Market
Trofimenková, Miriam ; Richter, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The diploma thesis is focusing on issue of marketing communication for company’s entry into the foreign B2C market. Theoretical part presents information necessary for understanding the issue of international marketing communication. In the analytical part, the current situation of the company and its external environment are examined. The analysis is supplemented by a questionnaire survey. Based on the results of the analyses, suggestions focused on online marketing communication when entering the foreign B2C market are formulated.
Sales Promotion and Advertising of a Specific Company Respecting the Reactions of Consumers
Trofimenková, Miriam ; Richter, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The bachelor thesis is focusing on the online marketing communication of the company Cyklospeciality s.r.o. The thesis is based on the information described in the theoretical part. The analytical part examines the issue of gender of consumers in the marketing communication of the selected company, which is followed by analysis of competition and questionnaire research. Based on the obtained results, changes are suggested to adjust the online communication mix.
Návrh online komunikačního plánu vybrané mobilní aplikace
Woś, Filip ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Motlová, Veronika (oponent)
Cílem bakalářské práce s názvem "Návrh online komunikačního plánu vybrané mobilní aplikace" je navrhnout plán online komunikace, která pomůže uvést mobilní aplikaci QuickJOBS na trh. Teoretická část práce shromažďuje a charakterizuje vybrané pojmy z oblasti internetového marketingu, sociálních médií, marketingové komunikace a online komunikačního mixu. V teoretické části je použita metoda komparace informací z dostupných literárních i internetových zdrojů, které souvisejí s vybraným tématem bakalářské práce. Praktická část práce je zaměřena na vytvoření plánu online komunikace, kterému předchází představení mobilní aplikace a situační analýza. Výsledek práce bude aplikován do praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.